Pengumuman

  • Dimaklumkan bahawa Seksyen Pengurusan Maklumat (SPM) BHEUU menyediakan Perkhidmatan Meja Bantuan/Helpdesk yang bertujuan memberi bantuan teknikal ICT kepada pengguna BHEUU, MdI dan JBG yang menghadapi kes-kes kerosakan melibatkan peralatan/sistem ICT.
    Baca Lagi...
  • Berikut adalah senarai Yayasan yang berdaftar dengan BHEUU bagi bulan Januari dan Februari 2014:

    Baca Lagi...
  • LENCONGAN TALIAN UTAMA KEMENTERIAN KEWANGAN (03-8882 3000 ) KE TALIAN 1MOCC (03-8000 8000)

    Baca Lagi...

  • Untuk makluman sijil carian e-Insolvensi dalam talian akan dikira sebagai dokumen sah yang dikeluarkan oleh Jabatan Insolvensi Malaysia (MdI). Sebarang pengeluaran dan penghantaran sijil carian bercetak oleh MdI, selain daripada yang dikeluarkan oleh Kaunter Carian di MdI Putrajaya, akan dihentikan mulai 1 Mei 2012
  • Talian telefon am Perbadanan Putrajaya (PPj) telah bertukar ke talian yang baru berkuatkuasa serta-merta. Segala urusan berkaitan PPj sila hubungi talian 603 – 8000 8000 yang akan dikendalikan oleh Pusat Panggilan 1 Malaysia One Call Center (1MOCC). Talian ini berfungsi 24 jam.
    Baca Lagi...
  • Akta Sekretariat SUHAKAM
    pemberi maklumat1 pemegang amanah1 jawatankuasa1 suhakam

PERKHIDMATAN ATAS TALIAN

  • mygov mygov mobile msc jbg mdi hrmis agc
  • ybgk  myreform 1malaysia mampu iim jpa jpm esyariah
  • suhakam hrmis internet ksm  ksn